ראיון מעמיק; חבר הכנסת יעקב אשר מתייחס לסוגיות הבוערות

    המהדורה המרכזית No Comments on ראיון מעמיק; חבר הכנסת יעקב אשר מתייחס לסוגיות הבוערות

    "יש הבדל בין לאזן לבין לדרוס. לעמוד בבמה של האו"ם ולדבר על ההצלחה האדירה של הממשלה זה לזרות חול בעיניים לכל העולם" | על התו הירוק' אומר אשר: "יש עתיד בנויה על קמפיינים. אני עושה את שלי ומציג את התו בכניסה. עניין של והייתם נקיים, אנחנו דוגמא לציבור" | האזינו לראיון ב"מהדורה המרכזית" עם אבי רבינא

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר לאבי רבינא במהדורה המרכזית ב"קול חי": "יש הבדל בין לאזן לבין לדרוס. אני חושב שבנט עשה מעשה חסר תקדים בזה שהביע את הביקורת מעל בימת האו"ם. דבר שני, לעמוד שם בבמה של האו"ם ולדבר על ההצלחה האדירה של הממשלה זה לזרות חול בעיניים לכל העולם".

    "יש לי הרגשה שכל ההתקפה הזו כרגע, נועד להסיט את דעת הקהל ממה שקורה באמת. אני לא רואה כרגע רעש גדול של התקשורת. כבר יותר מחודשיים נפטרים כל יום בין 20 ל-30 איש ואנחנו על סביבות 700 חולים קשה כבר תקופה ארוכה. זה לא נכון להכיל את המתים. כשהמגפה התחילה גם המצב היה דומה אבל נעשו צעדים עד שזה ירד. היום זה עומד במקום ולא עושים כלום, חוץ מחיסונים.

    "היה אפשר לעשות הרבה מאוד דברים נקודתיים. כשהייתה התפרצות בציבור החרדי הייתה דרישה של כל אותם פוליטיקאים לעשות סגרים אצלנו, היום הם שותקים  לנוכח התחלואה הגדולה במגזר הערבי" אמר אשר.

    "היום אין כלום ומכילים את המתים. במהלך השבוע שבועיים האחרונים אני מוצף בפניות של אנשים שמגיעים לבתי החולים, לאו דווקא בגלל קורונה – ואין צוותים. חושב שכן היה צריך לעשות שימוש בבדיקות הסרולוגיות. לדעתי ההחלטה להפסיק את זה הייתה כנראה משיקולים כלכליים. אבל אני חושב שהתו הירוק הוא דבר שטוב שהוא קיים וצריך להשתמש בו בצורה הנכונה".

    אשר הדגיש כי "הם כל הזמן מציגים את זה כאילו מה שאפשר לעשות זה רק סגר או לא סגר. יש הרבה מה לעשות באמצע כמו לסגור את השמיים לנכנסים ויוצאים מהארץ. לא נעשה כלום, קבינט הקורונה לא מתכנס, ראש הממשלה לא יכול להסתכל בעיניים לאנשי משרד הבריאות".

    על יש עתיד והתו הירוק' אמר אשר: "יש עתיד בנויה על קמפיינים.  אני עושה את שלי ומציג את התו בכניסה. עניין של והייתם נקיים, אנחנו דוגמא לציבור".

    "נעשה כמיטב יכולתנו כדי לעצור את הדבר הזה שלא מסוכן לציבור החרדי, ארגוני הכשרות החרדים דווקא ירוויחו מזה, הציבור הכללי יהיה מופסד וזאת הדאגה שלנו. זה אמור לשרת את האוכלוסייה המסורתית הכל כך גדולה – באים כאן כמה נערים פוחזים שמנפנפים בכיפה הקטנה על ראשם והורסים את מפעל הכשרות של הרבנות. היה לנו הרבה מה להגיד תמיד על מוסד הרבנות, אבל היה טוב ששיש מוסד כזה".

    "אף אחד לא יודע מה בדיוק יהיה עם הרפורמה. אבל לא תהיה פה ירידה במחיר, כי אתה מפריט את זה. דבר אחד זה יעשה: יקח את העמוד הבסיסי של הרבנות שהיא טובה לאותם אלה שרוצים את הכשרות – זה לקחת את זה ולהרוס את זה ולעשות תחרות במי יותר מקל.

    אשר דיבר על דבריו של שר הדתות מתן כהנא שטען כי בחדרים הסגורים נערכים מגעים עם הקואליציה, למרות שדובר על חרם מולה: "אין שום חרם, אנחנו לא משתפים פעולה לא בסתר ולא בגלוי בכדי לתחזק את הממשלה הזו, אבל בהחלט פועלים איפה שצריך. וכמה שהם ינסו לטעון שכביכול יש מגעים איתנו – לא נשתף פעולה עם הממשלה הזו".



    0 תגובות